زلزله‌ هفته‌اي ۲ بار تهران را مي‌لرزاند
مطالب جالب و طنز
دو شنبه 3 بهمن 1390برچسب:, :: 19:48 :: نويسنده : علی باقرزاده
زلزله‌ هفته‌اي ۲ بار تهران را مي‌لرزاند

فارس: رئيس سازمان پيشگيري و مديريت بحران شهر تهران با بيان اينکه هفته‌اي يک يا دو زلزله خفيف در تهران رخ مي‌دهد، گفت: گاهي در ماه سه تا چهار زلزله خفيف رخ مي‌دهد.

عزيزالله رجب‌زاده  با بيان اينکه امروز گزارشي را به شوراي اسلامي شهر تهران ارائه مي‌کنيم، گفت: اين گزارش در خصوص اقدامات سازمان در زمينه پيشگيري، آمادگي، اطلاع‌رساني و آموزش و بالابردن آگاهي مردم در هنگام وقوع حوادث است.

رئيس سازمان پيشگيري و مديريت بحران شهر تهران در پاسخ به اين پرسش که در صورت بروز زلزله چه ميزان آمادگي داريد، گفت: در پي اين هستيم که امکانات بالقوه را بالفعل و از حداکثر توان خود استفاده کنيم.

وي با بيان اينکه اقدامات پيشگيرانه خوبي صورت گرفته است گفت: در زمينه آموزش نيز برنامه‌ريزي‌هاي لازم انجام شده است.

رجب‌زاده ادامه داد: هفته‌اي يک يا دو زلزله خفيف در تهران رخ مي‌دهد و در برخي از زمان‌ها در ماه سه تا چهار زلزله خفيف رخ مي‌دهد.

رئيس سازمان پيشگيري و مديريت بحران شهر تهران به بافت‌هاي فرسوده شهر تهران اشاره کرد و گفت: بافت‌هاي فرسوده بايد نوسازي و شريان‌هاي حياتي بايد ايمن‌سازي شوند.

وي ادامه داد: بافت‌هاي تهران فرسوده است و در صورت وقوع زلزله خسارت قابل ملاحظه است؛ اما نمي‌توانيم بگويم چقدر تلفات مي‌دهيم.

رئيس سازمان پيشگيري و مديريت بحران شهر تهران تاکيد کرد که آسيب‌پذيري تهران در برابر زلزله بسيار بالاست.

رجب‌زاده با بيان اينکه سامانه‌اي ايجاد کرده‌ايم که در 5 دقيقه اول وقوع زلزله، خسارات و تلفات ناشي از آن را اعلام مي‌کند، گفت: باتوجه به اين سامانه مي‌توانيم بگوييم در هر نقطه از شهر چند دقيقه بعد از وقوع زلزله چقدر تلفات داشته‌ايم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: